Jak palenie papierosów wpływa na zęby?

Jak palenie papierosów wpływa na zęby?Palenie tytoniu w znaczący sposób osłabia kondyncję jamy ustnej. Poza nieświeżym oddechem i nieestetycznym nalotem, istnieje szereg innych zagrożeń dla naszych zębów. Przeczytaj o negatywnym wpływie palenia papierosów!
Przeczytaj więcej

Zapalenie okostnej zęba – przyczyny, objawy, leczenie!

Zapalenie okostnej zęba – przyczyny, objawy, leczenie!Bardzo częstym następstwem próchnicy jest zapalenie okostnej zęba. Jest to bolesna w skutkach dolegliwość. Dowiedz się wszystkiego o przeczynach powstawania oraz o procesie leczenia tej przypadłości.
Przeczytaj więcej

Na czym polega fluoryzacja zębów?

Na czym polega fluoryzacja zębów?Regularne dbanie o higienę jamy ustnej przeciwdziała wystąpieniu próchnicy. Dodatkowym sposobem na utrzymanie dobrej kondycji naszych zębów jest fluoryzacja. Sprawdź co warto wiedzieć o tym zabiegu!
Przeczytaj więcej

Biała dieta, czyli co należy jeść po wybielaniu zębów?

Biała dieta, czyli co należy jeść po wybielaniu zębów?Współczesna stomatologia estetyczna pozwala w prosty sposób spełnić marzenia o śnieżnobiałym uśmiechu. Jednak sam zabieg to nie wszystko. Na czym polega biała dieta, którą należy stosować po zabiegu wybielania?
Przeczytaj więcej

Pomysły na praktyczne prezenty świąteczne, które zadbają o zdrowie zębów!

Pomysły na praktyczne prezenty świąteczne, które zadbają o zdrowie zębów!Szukasz prezentu świątecznego, który będzie praktycznym, a zarazem atrakcyjnym upominkiem? Gadźety stomatologiczne na święta to świetna propozycja dla bliskich, w tym dla najmłodszych dzieci.
Przeczytaj więcej

Czym jest tyłozgryz i jak go leczyć?

Czym jest tyłozgryz i jak go leczyć?Tyłozgryz może prowadzić do poważnych problemów z wymową, gryzieniem, a w skrajnych przypadkach powodować nawet nieestetyczną deformację twarzy. Jak uniknąć nieprzyjemnych następstw tyłozgryzu?
2020-08-05
ok
2020-08-05
jestem bardzo zadowolona z obslugi