Pasty do zębów bez fluoru

( ilość produktów: 68 )

Fluor to jeden z pierwiastków odgrywających ważną rolę w procesie mineralizacji zębów i kości. W związku z tym jest on podstawowym składnikiem większości past oraz innych produktów dedykowanych codziennej pielęgnacji zębów. Warto jednak pamiętać, że stosowany w nadmiarze, może być przyczyną fluorozy. Na szczęście, jeśli nie chcesz lub nie możesz korzystać z produktów wzbogacanych fluorem, w ofercie sklepu domowystomatolog.pl znajdziesz markowe pasty do zębów bez fluoru. Zamów jedną z nich!

Czym jest fluoroza?

To choroba spowodowana nadmiarem fluoru w codziennej diecie. Zwykle objawia się kredowymi lub brązowymi przebarwieniami na powierzchni zębów, nadżerkami i innymi uszkodzeniami szkliwa. Jej najczęstszą przyczyną jest spożywanie produktów, w tym picie wody o dużej zawartości fluoru. Gdy choroba objawi się widocznymi zmianami szkliwa zębów, tradycyjną pastę powinna zastąpić pasta do zębów bez fluoru – przynajmniej na jakiś czas. Warto również pamiętać, że wielu stomatologów odradza stosowanie past z fluorem w przypadku dzieci poniżej drugiego roku życia. Dzieci mogą połykać pastę, co jest niekorzystne dla ich zdrowia. Pasty dla dzieci i niemowląt najczęściej mają obniżoną zawartość fluoru lub są go zupełnie pozbawione, co nie przeszkadza w tym, by skutecznie chroniły zęby przed próchnicą czy płytką nazębną.

Jakie pasty do zębów bez fluoru oferujemy?

Korzystając z pośrednictwa naszego internetowego sklepu stomatologicznego, możesz zamówić różnorodne pasty do zębów, w tym produkty bez fluoru. Co warto podkreślenia, pasta bez fluoru może być równie skuteczna w działaniu, jak produkt typu tradycyjnego. Trzeba jedynie pamiętać o jej regularnym stosowaniu. W ofercie sklepu znajdziesz m.in. takie produkty jak pasta dla dzieci bez fluoru – fluor jest szczególnie niebezpieczny w przypadku najmłodszych dzieci, których zęby mają nieco inną budowę niż zęby osób dorosłych. Znajdziesz w tym miejscu również takie produkty jak pasta do zębów bez fluoru o działaniu wybielającym, remineralizującym, przeciw płytce nazębnej czy na krwawiące dziąsła, a także produkt typu naturalna pasta do zębów bez fluoru, której głównymi składnikami są wyciągi z wybranych gatunków ziół i roślin o specyficznych właściwościach antybakteryjnych, przeciwzapalnych czy przeciwbólowych.

Zapoznaj się z naszą ofertą na pasty bez fluoru i zamów tę, której skład dopasowany jest do Twoich specyficznych potrzeb. Sprzedajemy różnorodne pasty do zębów bez fluoru, w tym produkty dedykowane dzieciom oraz osobom dorosłym, które borykają się z różnymi schorzeniami w obrębie jamy ustnej. Zapraszamy na zakupy.