Pasty na paradontozę

( ilość produktów: 13 )

Zapalenie przyzębia, czyli paradontoza to choroba infekcyjna tkanek przyzębia, w skrajnych przypadkach prowadząca do rozchwiania i wypadania zębów. Gdy zauważysz u siebie wzmożone krwawienie z dziąseł przy szczotkowaniu zębów, specjalistyczna pasta do zębów na paradontozę może okazać się jedynym skutecznym ratunkiem przed szybką utratą uzębienia. Internetowy sklep domowystomatolog.pl oferuje najlepsze pasty do zębów na paradontozę, dedykowane kobietom i mężczyznom w różnym wieku.

Jak działania pasta do zębów na paradontozę?

Infekcja tkanek przyzębia wywoływana jest przez bakterie, które w sposób niekontrolowany namnożyły się w ustach, co najczęściej spowodowane jest niewłaściwą higieną jamy ustnej. Specjalistyczne pasty do zębów na paradontozę w połączeniu z poprawą techniki codziennego szczotkowania zębów mogą zatrzymać proces odsłaniania szyjek zębowych, a tym samym rozchwiania i utraty zębów. Pasta na paradontozę zwalcza bakterie, które wywołują zapalenie przyzębia, łagodzi stany zapalne tkanek miękkich i wzmacnia dziąsła, chroniąc je przed podrażnieniami. W ofercie przygotowanej przez nasz sklep dentystyczny znajdziesz specjalistyczne pasty do zębów na krwawiące dziąsła, co jest jednym z pierwszych objawów paradontozy. Ich regularne stosowanie powinno zapobiec pogłębianiu infekcji przyzębia, a tym samym powinno zatrzymać proces szybkiej utraty zębów.

Jakie pasty do zębów na paradontozę polecamy?

Wśród dostępnych produktów znajdziesz różne rodzaje past, które mają zapobiegać krwawieniom z dziąseł, chroniąc przed paradontozą. Przykładem takiego produktu jest pasta na krwawiące dziąsła, która prócz właściwości antybakteryjnych, charakteryzuje się również właściwościami łagodzącymi podrażnienia. Pasta tego typu odżywia i wzmacnia uszkodzone dziąsła, przywracając je do naturalnego stanu. Innym przykładem może być pasta do zębów o właściwościach wybielających, przeciw płytce nazębnej czy próchnicy. Co warte podkreślenia, każda pasta do zębów na paradontozę jest również pastą chroniącą przed innymi zagrożeniami, przede wszystkim przed próchnicą zębów. Pasty tego typu zapewniają również uczucie czystości i świeżości w jamie ustnej.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszego sklepu, na którą składają się najlepszej jakości pasty do zębów na paradontozę i wiele innych dolegliwości, dedykowane osobom z suchością w jamie ustnej, z nadwrażliwością zębów, a także osobom, które chcą wybielić swoje zęby lub zabezpieczyć się w przed próchnicą. Przyjrzyj się dostępnym rodzajom past i wiele innych dolegliwości, dedykowane osobom z suchością w jamie ustnej, z nadwrażliwością zębów.