Zapytaj eksperta! tel. 883-663-771
Idosell security badge

Pasty na zapalenie dziąseł

( ilość produktów: 27 )

Zaczerwienienie, opuchlizna, wrażliwość na dotyk i skłonność do krwawienia to typowe objawy stanu zapalnego dziąseł. Jeśli zauważysz u siebie jeden z wymienionych objawów, skutecznym remedium może okazać się specjalna pasta na bolące dziąsła. W ofercie sklepu internetowego domowstomatolog.pl znajdziesz różnorodne pasty do zębów, w tym specjalistyczne produkty, które powinny pomóc w uporaniu się ze stanem zapalnym dziąseł. Sprawdź naszą ofertę na pasty na zapalenie dziąseł i zamów jedną z nich!

Jak powstają stany zapalne dziąseł?

Najczęstszą przyczyną stanów zapalnych w obrębie dziąseł jest niewłaściwa higiena jamy ustnej lub uraz mechaniczny, drobne skaleczenie lub podrażnienie. Osadzające się w zakamarkach zębów i tuż przy linii dziąseł drobne osady z pożywienia stanowią przyczynę rozwoju bakterii odpowiedzialnych za powstawanie płytki nazębnej. Płytka z czasem przekształca się w kamień nazębny, który podrażnia dziąsła, co skutkuje zwiększoną skłonnością do krwawień i stanów zapalnych. Wybierając pasty na zapalne dziąseł, ograniczysz skutki stanów zapalnych, a po usunięciu kamienia, również ich przyczynę. Oczywiście poważne stany zapalne dziąseł mogą być również pochodną chorób ogólnoustrojowych lub stosowanego leczenia. W takich sytuacjach dobrej jakości pasty do zębów na zapalenie dziąseł pomogą w ograniczeniu wielu nieprzyjemnych dolegliwości.

Jakie pasty do zębów na zapalenie dziąseł oferujemy?

Korzystając z pośrednictwa naszego internetowego sklepu dentystycznego, możesz sięgnąć po różne grupy produktów. Mamy ziołowe pasty do zębów na zapalenie dziąseł o silnym działaniu antybakteryjnym, na krwawiące dziąsła, wzmacniające dziąsła, zmniejszające ich wrażliwość na dotyk i wiele innych.

Nasza oferta powinna przypaść do gustu również tym osobom, którym zależy nie tylko na ochronie dziąseł, ale i wybielaniu zębów. Wybielająca pasta na zapalenie dziąseł nie tylko zmniejszy tkliwość dziąseł czy skłonność do ich krwawienia, ale pomoże także w usunięciu widocznych przebarwień z powierzchni zębów i ich zauważalnym wybieleniu.

Najlepsze pasty na zapalenie dziąseł

Wśród polecanych past na zapalenie dziąseł na uwagę zasługują produkty o naturalnym składzie. Zioła i ekstrakty roślinne zapewniają optymalną higienę jamy ustnej, przyczyniają się do zachowania świeżego oddechu na dłużej, działają antybakteryjnie, a przede wszystkim – łagodzą objawy zapalenia dziąseł.

W naszej ofercie znajdziesz szeroki asortyment wegańskich past marki Splat, które w swoim składzie zawierają substancje roślinne pielęgnujące także dziąsła. Tubka Splat BIO Healthy Gums w swoim składzie zawiera substancje wspomagające regenerację szkliwa. Właściwości antybakteryjne zawdzięcza odpowiedniej kompozycji wyciągów z ziół, a dzięki obecności kluczowych witamin: A i E, poczujesz ulgę w infekcji zapalnej dziąseł.

Doskonałym wyborem może okazać się także produkt Splat BIO White Ultracomplex, który jest przeznaczony do kompleksowej pielęgnacji zębów i jamy ustnej, a dodatkowo zapewnia delikatne wybielanie, które pomoże Ci pozbyć się uporczywych przebarwień. Pasta bogata w składniki naturalnego pochodzenia zapewnia nie tylko działanie antybakteryjne, ale i zwalczające infekcje, dzięki naturalnemu antybiotykowi – lizatach bakteryjnych.

Pasta na stan zapalny dziąseł i nadwrażliwość zębów to produkt, który powinien zapewnić najlepsze efekty pielęgnacyjne i chronić szkliwo oraz działać antybakteryjnie. Wybierz tubkę Vitis Gingivial – ta pasta wspomoże remineralizację szkliwa i sprawi, że odetchniesz z ulgą. Jej łagodzące właściwości wspomagają regenerację dziąseł przy stanach zapalnych, a zawarty w niej Panthenol wspiera odbudowę tkanek.

Pasta na dziąsła powinna być produktem skutecznym i jednocześnie łagodnym, dlatego jeśli zależy Ci na optymalnej pielęgnacji całej jamy ustnej, postaw na produkty o sprawdzonym działaniu. Szczególnie polecamy wybór pasty WOOM Herbal+ z ekstraktem z konopii, aloesem oraz olejami z nasion słonecznika i kukurydzy. Połączenie tych substancji sprawi, że nie tylko zapobiegniesz nawracającym stanom zapalnym, ale i poprawisz kondycję szkliwa oraz ogólne zdrowie jamy ustnej.

Pasta na stan zapalny dziąseł – jak wybrać odpowiednią?

Aby wybrać produkt dostosowany do indywidualnych preferencji, a jednocześnie łagodzący objawy zapalenia dziąseł, zastanów się, jakie są Twoje wymagania. Pasty na zapalenie dziąseł dostępne w naszym sklepie internetowym to szeroki asortyment specjalistycznych produktów, które odpowiadają nie tylko za regenerację dziąseł, ale i oferują bogate spektrum działań.

Jeśli poszukujesz produktu odpowiedniego dla wrażliwych zębów i podrażnionych dziąseł, a jednocześnie chcesz delikatnie wybielić zęby, wybierz pastę na dziąsła, która w swoim składzie zawiera wyłącznie naturalne składniki. Dzięki kombinacji odpowiednich ziół, witamin i ekstraktów roślinnych, pasta na zapalenie dziąseł może przyczynić się także do wybielania zębów w sposób enzymatyczny.

Dla ochrony przed rozwojem próchnicy sprawdź pasty na stan zapalny dziąseł, które zawierają w swoim składzie substancje wspomagające remineralizację szkliwa oraz działające antybakteryjnie. Na ostre stany zapalne najlepiej użyć pasty w formie żelu, np. Curasept, której składniki zawarte w odpowiedniej konsystencji dobrze wnikną w tkanki i szkliwo zębów.

W naszej ofercie znajdziesz także żele do stosowania miejscowego w przypadku uporczywych infekcji zapalnych dziąseł – ich skład skutecznie redukuje ból i pieczenie, działa antybakteryjnie, antyseptycznie oraz przyczynia się do regeneracji tkanek dziąseł. Jeśli zatem szukasz produktu o działaniu miejscowym, taki żel będzie dla Ciebie najlepszy.

Zastanawiasz się, która pasta na dziąsła będzie najskuteczniejsza w Twoim przypadku? Zapoznaj się z opisem wszystkich oferowanych przez nas produktów. W kategorii pasty na zapalenie dziąseł znajdziesz wiele preparatów charakteryzujących się wysoką skutecznością działania. Pamiętaj, że najlepsza pasta na zapalenie dziąseł będzie nie tylko niwelowała skutki zapalenia, ale także przyczyni się do likwidacji jego przyczyny. Przyjrzyj się pełnej liście prezentowanych produktów i zamów jedną z dostępnych past. Polecamy!

2024-07-22
realizacja zamówienia na 5. 4 gwiazdki dotyczyły jakości produktu. Niezrozumienie tekstu z mojej strony
2024-07-18
Wszystko przebiega bardzo sprawnie.