Pasty na zapalenie dziąseł

( ilość produktów: 44 )

Zaczerwienienie, opuchlizna, wrażliwość na dotyk i skłonność do krwawienia to typowe objawy stanu zapalnego dziąseł. Jeśli zauważysz u siebie jeden z wymienionych objawów, skutecznym remedium może okazać się specjalna pasta na bolące dziąsła. W ofercie sklepu internetowego domowstomatolog.pl znajdziesz różnorodne pasty do zębów, w tym specjalistyczne produkty, które powinny pomóc w uporaniu się ze stanem zapalnym dziąseł. Sprawdź naszą ofertę na pasty na zapalenie dziąseł i zamów jedną z nich!

Jak powstają stany zapalne dziąseł?

Najczęstszą przyczyną stanów zapalnych w obrębie dziąseł jest niewłaściwa higiena jamy ustnej lub uraz mechaniczny, drobne skaleczenie lub podrażnienie. Osadzające się w zakamarkach zębów i tuż przy linii dziąseł drobne osady z pożywienia stanowią przyczynę rozwoju bakterii odpowiedzialnych za powstawanie płytki nazębnej. Płytka z czasem przekształca się w kamień nazębny, który podrażnia dziąsła, co skutkuje zwiększoną skłonnością do krwawień i stanów zapalnych. Wybierając pasty na zapalne dziąseł, ograniczysz skutki stanów zapalnych, a po usunięciu kamienia, również ich przyczynę. Oczywiście poważne stany zapalne dziąseł mogą być również pochodną chorób ogólnoustrojowych lub stosowanego leczenia. W takich sytuacjach dobrej jakości pasty do zębów na zapalenie dziąseł pomogą w ograniczeniu wielu nieprzyjemnych dolegliwości.

Jakie pasty do zębów na zapalenie dziąseł oferujemy?

Korzystając z pośrednictwa naszego internetowego sklepu dentystycznego, możesz sięgnąć po różne grupy produktów. Mamy ziołowe pasty do zębów na zapalenie dziąseł o silnym działaniu antybakteryjnym, na krwawiące dziąsła, wzmacniające dziąsła, zmniejszające ich wrażliwość na dotyk i wiele innych. Nasza oferta powinna przypaść do gustu również tym osobom, którym zależy nie tylko na ochronie dziąseł, ale i wybielaniu zębów. Wybielająca pasta na zapalenie dziąseł nie tylko zmniejszy tkliwość dziąseł czy skłonność do ich krwawienia, ale pomoże także w usunięciu widocznych przebarwień z powierzchni zębów i ich zauważalnym wybieleniu.

Jeśli zastanawiasz się, która pasta na dziąsła będzie najskuteczniejsza w Twoim przypadku, zapoznaj się z opisem wszystkich oferowanych przez nas produktów. W kategorii pasty na zapalenie dziąseł znajdziesz wiele preparatów charakteryzujących się wysoką skutecznością działania. Pamiętaj, że najlepsza pasta na zapalenie dziąseł będzie nie tylko niwelowała skutki zapalenia, ale także przyczyni się do likwidacji jego przyczyny. Przyjrzyj się pełnej liście prezentowanych produktów i zamów jedną z dostępnych past. Polecamy!