Pasty na nadwrażliwość zębów

( ilość produktów: 61 )

Odczuwalny dyskomfort podczas szczotkowania zębów może zniechęcać do ich codziennej pielęgnacji, a tym samym przyczynić się do zwiększonego ryzyka wystąpienia próchnicy zębów czy do narastania płytki nazębnej. Dla osób z tego typu dolegliwościami przygotowaliśmy specjalne pasty na nadwrażliwość zębów. Są to produkty zawierające w swoim składzie związki o właściwościach kojących, łagodzących podrażnienia i stany zapalne. Sprawdź, jakie pasty do zębów oferujemy i wybierz dla siebie jedną z nich.

Skuteczna pasta na nadwrażliwość zębów

Istnieje wiele przyczyn nadwrażliwości zębów i dziąseł. Dolegliwości tego typu najczęściej spowodowane są stanami zapalnymi dziąseł i uszkodzeniami szkliwa zębów. Odsłonięta zębina jest niezwykle wrażliwa na bodźce zewnętrzne, co najczęściej objawia się silną reakcją bólową na ciepło lub zimno, na smak kwaśny lub słodki. W skrajnych przypadkach odczuwalny dyskomfort może pojawić się już w momencie wdychania przez usta zimnego powietrza. Pasty na nadwrażliwość zębów działają zatem wielokierunkowo. Po pierwsze łagodzą objawy bólowe. Po drugie chronią przed stanami zapalnymi dziąseł lub wzmacniają szkliwo zębów, tym samym eliminując przyczyny występowania nadwrażliwości.

Internetowa apteka dentystyczna domowystomatolog.pl ma w swojej ofercie wiele preparatów dedykowanych osobom z nadwrażliwością zębów i dziąseł. Mamy pasty na nadwrażliwość zębów o działaniu kompleksowym, jak również specjalistyczne produkty dedykowane osobom z różnego rodzaju problemami stomatologicznymi. Pasta na wrażliwe zęby może być zatem również pastą o właściwościach wybielających, remineralizujących szkliwo, przeciw płytce nazębnej lub próchnicy zębów, na nieświeży oddech czy krwawiące dziąsła. Pasta na nadwrażliwość to jednak przede wszystkim produkt o działaniu łagodzącym, zalecany do stosowania osobom odczuwającym wyraźny dyskomfort wywołany dowolnego rodzaju czynnikiem zewnętrznym, na przykład spożywaniem ciepłych lub zimnych napojów. Jeśli doświadczasz tego typu dolegliwości, markowa pasta na nadwrażliwość zębów pomoże w ich złagodzeniu.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz różnorodne pasty na nadwrażliwość zębów, w tym markowe produkty o wszechstronnym działaniu, takie jak Splat Professional. Zachęcamy do uważnego zapoznania się z właściwościami dostępnych produktów, tak by wybrana pasta do zębów wrażliwych była środkiem możliwie najlepiej dopasowanym do Twoich szczególnych potrzeb. By skutecznie łagodziła i przeciwdziałała objawom bólowym ze strony Twoich zębów lub dziąseł. Zapraszamy do składania zamówień!