Płyny do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną

( ilość produktów: 13 )

Osobom poszukującym płukanek o silnym działaniu bakteriobójczym i bakteriostatycznym polecamy płyny do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną. Preparaty tego typu mogą być stosowane jako uzupełnienie dla tradycyjnych zabiegów pielęgnacyjnych, zwłaszcza przy problemach z nawracającymi stanami zapalnymi dziąseł, przy pierwszych objawach paradontozy. Pomagają walczyć z bakteriami odpowiedzialnymi za tworzenie się płytki nazębnej, próchnicę i choroby dziąseł.

Zwalczaj płytkę nazębną i zapobiegaj chorobom przyzębia

Stosowanie preparatów stomatologicznych z chlorheksydyną to jeden z najskuteczniejszych sposobów na eliminację bakterii odpowiedzialnych za tworzenie się płytki nazębnej. Płyn z chlorheksydyną zapobiega odkładaniu się płytki nazębnej, chroni przed stopniowym odsłanianiem się szyjek zębowych, przeciwdziała stanom zapalnym dziąseł, ich nadwrażliwości, skłonności do krwawień, a w ostateczności zapobiega rozchwianiu zębów i ich wypadaniu. Płyny do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną polecane są również do stosowania przed i po zabiegach stomatologicznych, w celu ochrony tkanek miękkich przed infekcjami bakteryjnymi.

W ofercie przygotowanej przez nasz internetowy sklep stomatologicznych znajdziesz markowe płyny do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną, w tym preparaty dla diabetyków, przyspieszające gojenie się ran, do stosowania po zabiegach stomatologicznych, na problemy z krwawiącymi dziąsłami i do codziennego stosowania w profilaktyce paradontozy. Płyn do ust z chlorheksydyną sprawdzi się przy odsłoniętych szyjkach zębowych i związanej z tym nadwrażliwości, przy opuchniętych i zaczerwienionych dziąsłach, gdy dochodzi do widocznego wydłużenia koron zębowych i rozchwiania zębów, przy krwawieniach z dziąseł podczas szczotkowaniu zębów lub jedzenia, a także wówczas, gdy pojawi się nieprzyjemny zapach z ust. Płyn do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną ma silne właściwości bakteriobójcze i bakteriostatyczne, dlatego jego stosowanie po zabiegu szczotkowania zębów pomoże w eliminacji bakterii z miejsc trudnodostępnych, do których nie dotarło włosie szczoteczki.

Jeśli szukasz nowoczesnego produktu stomatologicznego do eliminowania chorobotwórczych bakterii, oferowane przez nas płyny do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną będą strzałem w dziesiątkę. Oczywiście w sklepie domowystomatolog.pl znajdziesz również inne, w tym ziołowe płyny do płukania jamy ustnej, o naturalnym składzie i wielu pożądanych właściwościach. Zapoznaj się z całością naszych propozycji i złóż zamówienie na potrzebny Cię sprzęt, akcesoria i preparaty stomatologiczne.

2020-06-22
    2020-06-25
    Bardzo szybka realizacja zlecenia. Towar według opisu.