Dlaczego czyszczenie języka jest równie ważne jak mycie zębów?

Dlaczego czyszczenie języka jest równie ważne jak mycie zębów?Czyszczenie języka jest tak samo ważne dla higieny jamy ustnej jak codzienne mycie zębów. Przeczytaj nasz wpis i dowiedz się jak często powinno się czyścić język i dlaczego jest to ważne dla higieny jamy ustnej!
Przeczytaj więcej

Paradontoza — przyczyny, przebieg i skutki

Paradontoza to po próchnicy druga najczęściej spotykana choroba jamy ustnej, będąca przyczyną prawie połowy ekstrakcji zębów. Są jednak sposoby, aby jej zapobiec albo chociaż zminimalizować jej skutki – w specyfikę tego częstego schorzenia wgłębimy się w poniższym artykule.

Przeczytaj więcej

Ząbkowanie u niemowlaka bez bólu? Sprawdź jakie produkty pozwolą pomóc Twojemu dziecku!Ząbkowanie to trudny czas dla dzieci i rodziców jednak są sposoby aby ząbkowanie było mniej uciążliwe dla malucha.
Przeczytaj więcej

Szczoteczka soniczna czy elektryczna – która jest lepsza dla zębów?

Szczoteczka soniczna czy elektryczna – która jest lepsza dla zębów?Wybór szczoteczki do zębów to ważna inwestycja w zdrowie i higienę naszej jamy ustnej. Na rynku dostępnych jest coraz więcej modeli, a pośród nich już nie tylko szczoteczki manualne, ale i szczoteczki elektryczne i soniczne. Przewaga nowoczesnych modeli nad tradycyjną szczoteczką jest oczywista – jak jednak wybrać pomiędzy modelami sonicznymi i elektrycznymi – i który z nich będzie najlepszy dla naszych zębów?
Przeczytaj więcej

W jaki sposób działa węgiel aktywny?

W jaki sposób działa węgiel aktywny?Dowiedz się jak działa węgiel aktywny, który jest częstym składnikiem past wybielających.
Przeczytaj więcej

Najpopularniejsze składniki w pastach do zębów

Najpopularniejsze składniki w pastach do zębówWęgiel? Fluor? Wyciągi ziołowe? Odpowiednie składniki to jedna z najważniejszych rzeczy w paście do zębów. To kompozycja składników odpowiada za jej działanie. Jakie są najpopularniejsze dodatki umieszczane w pastach przez producentów?