Zapytaj eksperta! tel. 883-663-771
Bezpieczny zwrot w ciągu 30 dni
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Płyny do płukania jamy ustnej przeciw próchnicy

( ilość produktów: 7 )

Próchnica to najczęstsza przyczyna przedwczesnej utraty zębów. Jest to zakaźna choroba bakteryjna skutkująca nieodwracalnymi uszkodzeniami tkanek twardych zębów, co w dłuższej perspektywie czasu, bez wdrożenia odpowiedniego leczenia, kończy się ich utratą. Sklep internetowy domowystomatolog.pl ma w swojej ofercie wiele produktów, które mogą pomóc w walce z tą chorobą, w tym płyny do płukania jamy ustnej przeciw próchnicy, zalecane jako uzupełnienie codziennego szczotkowania i nitkowania zębów.

Czy warto korzystać z płynów do płukania ust?

Większość producentów preparatów stomatologicznych ma w swojej ofercie różnorodne płyny do płukania jamy ustnej. Choć środki tego typu nie cieszą się w naszym kraju tak dużą popularnością, jak klasyczne pasty do zębów, to jednak są dla nich doskonałym uzupełnieniem i warto po nie sięgać. Płyny są doskonałym rozwiązaniem dla osób z wadami zgryzu, z mocno ściśniętymi zębami, noszących aparaty ortodontyczne czy korzystających z uzupełnień protetycznych. Oczywiście z produktów tego typu mogą korzystać również inne osoby, zwłaszcza jeśli mają one słabe zęby charakteryzujące się dużą podatnością na próchnicę. Oferowane przez nas płyny do płukania jamy ustnej przeciw próchnicy mogą pomóc w eliminacji bakterii wywołujących próchnicę, a tym samym przyczynić się do lepszej ochrony zębów. Stosowanie płynu pozwoli na dokładniejsze oczyszczenie jamy ustnej, przede wszystkim na oczyszczenie miejsc trudno dostępnych, tym samym ograniczając ryzyko rozwoju próchnicy, zapobiegając nieprzyjemnemu zapachowi z ust czy szybkiemu odkładaniu się płytki nazębnej.

Jakie płyny do płukania jamy ustnej przeciw próchnicy oferujemy?

W ofercie naszego sklepu znajdziesz szereg produktów dedykowanych codziennej higienie jamy ustnej. Są wśród nich zarówno pasty do zębów, jak i różnorodne płyny do ust. W tym miejscu prezentujemy specjalistyczne płyny do płukania jamy ustnej przeciw próchnicy, przy czym warto podkreślić, że każdy z nich realizuje również wiele innych, niezwykle użytecznych funkcji. Przeciwpróchniczy płyn do ust chroni nie tylko przed próchnicą zębów, ale także przed płytką nazębną, chorobami dziąseł czy przyzębia. Wiele płynów pomaga również w wybieleniu zębów czy wzmocnieniu szkliwa.

Przyjrzyj się dostępnej liście produktów i zamów taki płyn do płukania jamy ustnej przeciw próchnicy, którego dodatkowe właściwości ściśle odpowiadają Twoim indywidualnym potrzebom. Warto przy tym pamiętać, że płyny do ust nie stanowią alternatyw dla szczotkowania czy nitkowania zębów, a są jedynie ich uzupełnieniem. Zamów interesujące Cię kategorie produktów, a my zajmiemy się ich szybką dostawą.

2024-05-05
Proszek Biochem bardzo mnie pomaga na problemy z dziąsłami, jestem zadowolona z tego zakupu i stosuję go 2 razy dziennie. Pozdrawiam
2024-04-30
super szybko