Antybakteryjne pasty do zębów

( ilość produktów: 73 )
Aktywne filtry
Pokaż tylko:

Podstawą kompleksowej ochrony zębów jest ich regularne szczotkowanie. Sięgając po profesjonalne produkty stomatologiczne, takie jak antybakteryjne pasty do zębów, hamujesz rozwój chorobotwórczych bakterii wywołujących próchnicę, przyczyniających się do odkładania płytki nazębnej czy powodujących halitozę (nieświeży zapach z ust). Sprawdź, jakie pasty do zębów oferujemy i zamów tę, która w możliwie najpełniejszy sposób odpowiada Twoim specyficznym potrzebom.

Jaka antybakteryjna pasta do zębów jest najlepsza?

Przeglądając ofertę przygotowaną przez nasz internetowy sklep dentystyczny, natkniesz się na szereg markowych past do zębów o zróżnicowanych właściwościach i przeznaczeniu. Trudno określić, która z nich jest najlepsza. Mamy antybakteryjne pasty do zębów zawierające hydroksyapatyt i enzymy antybakteryjne, o działaniu ochronnym i wzmacniającym. Mamy pasty do zębów z chlorheksydyną, która zapobiega gromadzeniu się płytki nazębnej, przeciwdziała stanom zapalnym i chroni dziąsła przed zakażeniami. Mamy również specjalistyczne pasty do zębów na nieświeży oddech, które oczyszczają jamę ustną z bakterii, zapewniając długotrwałe uczucie pełnego oczyszczenia i świeżości. Najlepszą pastą do zębów o właściwościach antybakteryjnych będzie ta pasta, która w możliwie najlepszy sposób dostosowana jest do Twoich aktualnych potrzeb.

Czy antybakteryjne pasty do zębów chronią przed próchnicą?

Głównym zadaniem wszystkich produktów przeznaczonych do codziennej pielęgnacji zębów, jest ich ochrona przed próchnicą. Możemy zatem potwierdzić, że każda antybakteryjna pasta jest również produktem o właściwościach przeciwpróchniczych (zwalcza chorobotwórcze bakterie wywołujące próchnicę zębów). Dodatkowo praktycznie każda oferowana przez nas antybakteryjna pasta do zębów chroni również dziąsła, zapobiegając stanom zapalnym. Pasty tego typu realizują również wiele innych zadań. Zapobiegają odkładaniu się płytki nazębnej, chronią przed nieświeżym oddechem, mogą mieć właściwości wybielające lub łagodzące, przeciwdziałające nadwrażliwości zębów na bodźce zewnętrzne, na słodkie, kwaśne, gorące czy zimne.   Jeśli szukasz skutecznej pasty do mycia zębów dla siebie i pozostałych członków swojej rodziny, w ofercie sklepu internetowego domowystomatolog.pl znajdziesz najlepsze antybakteryjne pasty do zębów dla osób dorosłych i dzieci. Zapoznaj się z całością naszej oferty i zamów pastę o właściwościach ściśle dopasowanych do swoich potrzeb. Do pasty możesz dokupić również szczoteczkę i inne produkty, które pomogą w codziennej pielęgnacji jamy ustnej. Zapraszamy!