Zmiany w przyjmowaniu reklamacji
2020-03-13
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym tymczasowo zmieniamy warunki przyjmowania przesyłek reklamacyjnych i zwrotów.
1- Nieuzgodnione z obsługą sklepu przesyłki nie będą przyjmowane.
2- Reklamacje, które mogą być realizowane w autoryzowanych serwisach nie będą przyjmowane. Lista serwisów jest dostępna pod opisem produktów lub na stronach producenta.
3- Wszelkie zwroty produktów muszą być najpierw ustalone telefonicznie lub mailowo - patrz punkt 1
4- Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w pierwszej kolejności mailowo.
Przypominamy również, że nie prowadzimy już sprzedaży stacjonarnej na ul. Zmyślonej.
1- Nieuzgodnione z obsługą sklepu przesyłki nie będą przyjmowane.
2- Reklamacje, które mogą być realizowane w autoryzowanych serwisach nie będą przyjmowane. Lista serwisów jest dostępna pod opisem produktów lub na stronach producenta.
3- Wszelkie zwroty produktów muszą być najpierw ustalone telefonicznie lub mailowo - patrz punkt 1
4- Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w pierwszej kolejności mailowo.
Przypominamy również, że nie prowadzimy już sprzedaży stacjonarnej na ul. Zmyślonej.
Pokaż więcej wpisów z
Marzec 2020