Zwrot produktu
Czy mogę zwrócić towar, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
Tak. Zgodnie z ustawą i naszą polityką zwrotów konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do naszej firmy nie później, niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu.
Zapraszamy do zapoznania się z §10 w naszym Regulaminie.
Przed odesłaniem produktów zachęcamy do kontaktu z nami, w celu ustalenia wszelkich szczegółów.
e-mail: kontakt@domowystomatolog.pl lub telefonicznie 883-663-771
- PAMIĘTAJ -
Przedmioty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, higieniczne i/lub osobistego użytku użyte (rozpieczętowane) przez jedną osobę (nawet jedynie w celu sprawdzenia), nie spełniają już więcej wymogów higienicznych do użycia przez inną osobę. W ten sposób noszą one ślad użycia i ze względów na ochronę zdrowia nie uznajemy takich zwrotów.
Przykłady:
- otwarte tubki past,
- otwarte hermetyczne lub fabryczne opakowania końcówek,
- otwarte opakowania zestawów szczoteczek (nawet jedynie w celu sprawdzenia kompletności zestawu),
- użyte rękojeści szczoteczek elektrycznych/ sonicznych itp.,
- zerwane plomby (fabryczne lub sklepowe) na opakowaniach,
W razie wątpliwości, zadzwoń przed dokonaniem zakupu.
W celu usprawnienia obsługi, towary prosimy odsyłać po kontakcie od naszego pracownika (zazwyczaj telefonicznym). Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu i odesłać na adres naszej firmy. Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy!
Adres zwrotu towaru:
-
Sanaj ZWROT
-
ul. Zmyślona 4
-
03-289 Warszawa