Sonicare EasyClean

( ilość produktów: 2 )

Wypróbuj niespotykaną siłę czyszczącą oryginalnej szczoteczki sonicznej holenderskiej marki Philips Sonicare, sięgając po jeden z jej podstawowych modeli. Soniczne szczoteczki do mycia zębów z serii Philips Sonicare EasyClean to doskonały wybór dla osób pragnących poznać możliwości nowej technologii i tych, którzy szukają alternatywy dla podrażniającej dziąsła szczoteczki elektrycznej lub mniej efektywnej szczoteczki manualnej.

Co warto wiedzieć o szczoteczkach z serii Philips Sonicare EasyClean?

To najtańszy model na liście szczoteczek sonicznych firmy Philips. Poza niską ceną ich największą zaletą jest nieskomplikowana obsługa i nowoczesna, uniwersalna konstrukcja. Każda szczoteczka soniczna Philips Sonicare EasyClean posiada jeden tryb pracy przeznaczony codziennej pielęgnacji zębów. Dzięki wykorzystaniu technologii sonicznej główka szczoteczki porusza się z zawrotną prędkością 31 tys. ruchów wymiatających na minutę, co jest wystarczającą wartością, by oczyścić całą powierzchnię zębów z wszelkiego rodzaju osadów, resztek pożywienia czy większych przebarwień. Fale dźwiękowe wzbudzane przez wibrację przyczyniają się do powstawania mikrobąbelków, które wnikają w miejsca trudno dostępne, usuwając z nich płytkę nazębną i przyczyniając się do niszczenia chorobotwórczych bakterii, w tym bakterii odpowiedzialnych za próchnicę zębów. Sonicare EasyClean to szczoteczki, które dbają o zęby i dziąsła. Dzięki delikatnym drganiom nie podrażniają dziąseł, a jedynie pobudzają ich ukrwienie, w ten prosty sposób naturalnie je wzmacniając.

Wybierając oryginalne produkty z serii Philips Sonicare EasyClean, warto pamiętać o regularnej wymianie końcówek, która z czasem ulegają naturalnemu zużyciu. Przy średniej intensywności użytkowania szczoteczki końcówka powinna być wymieniana co trzy miesiące. Oczywiście ten czas może się nieco wydłużyć lub skrócić. Co warte podkreślenia, wszystkie szczoteczki soniczne Philips Sonicare mają standaryzowany typ końcówek. Dzięki temu nie będziesz mieć najmniejszego problemu z dokupieniem końcówki dopasowanej do używanego przez Ciebie modelu szczoteczki.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszego sklepu, na którą składają się różne modele szczoteczek do mycia zębów, w tym szczoteczek manualnych, międzyzębowych, elektrycznych, sonicznych czy nawet ultradźwiękowych. Jeżeli zależy Ci na zakupie taniej szczoteczki o wysokiej skuteczności działania, wybierz model Philips Sonicare EasyClean. Oferujemy pojedyncze szczoteczki i większe, ekonomiczne zestawy z akcesoriami.