Licówki, co warto wiedzieć przed ich założeniem?

Stosowanie specjalnych nakładek na zęby może pomóc w poprawie estetyki uśmiechu, maskując drobne niedoskonałości, ubytki i przebarwienia. Dowiedz się wszystkiego na temat zabiegu nakładania licówek.

Przeczytaj więcej

Usuwanie ósemek (zębów mądrości) - co warto widzieć przed zabiegiem?

Najczęstszą przyczyną usuwania ósemek jest próchnica prowadząca do martwicy miazgi i powstawania silnych stanów zapalnych, co zwykle wiąże się z opuchlizną i ogromnym bólem. Kiedy należy dokonać ekstracji zębów mądrości?

Przeczytaj więcej

Odsłonięte szyjki zębowe, czyli jakie objawy powoduje obniżenie dziąseł?

Najczęstszą przyczyną cofania się dziąseł jest paradontoza. Odsłanianie szyjek zębowych następuje również wraz z wiekiem i jest procesem naturalnym. Jak leczyć odsłonięte szyjki zębowe?

Przeczytaj więcej

Fleczer, po co dentysta go zakłada i kiedy?

Fleczer to opatrunek tymczasowy, który przypomina plombę, ale jest wykonany z materiału charakteryzującego się mniejszą trwałością. Jego zadaniem jest odizolowanie odkrytych tkanek zęba. Kiedy i na jak długo zakłada się fleczer?

Przeczytaj więcej

Co powinny zawierać naturalne pasty do zębów?

Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z past naturalnych. W większości są to pasty ziołowe, które zawierają roślinne ekstrakty antybakteryjne. Czy te środki są jednak skutczne w walce o zdrowe zęby?

Przeczytaj więcej

Dlaczego nie należy wybielać zębów sodą oczyszczoną? Fakty i mity na temat domowego wybielania zębów!

Wielu z nas marzy o tym, żeby kolor naszych zębów był jak najbardziej biały. W tym celu sięgamy po różnego rodzaju preparaty stomatologiczne. Aby osiągnąć śnieżnobiały uśmiech, część osób decyduje się stosować sodę oczyszczoną. Czy środek ten może nam zaszkodzić?

2020-06-21
Szczoteczki do mycia zębów z aparatem ortodontycznym są świetne. Syn jest bardzo zadowolony.
2020-06-21
Szybko, sprawnie, zgodnie z zamówieniem. Polecam.