Czym jest bonding zębów?

Jednym z mniej znanych sposobów na poprawę wyglądu zębów jest bonding. Zabieg jest wykonywany przy pomocy specjalnych żywic kompozytowych. Jakie są efekty bondingu zębów?

Przeczytaj więcej

Jak sobie radzić z poparzeniami jamy ustnej?

Główną przyczyną oparzeń wnętrza jamy ustnej jest nieostrożność i skłonność do sięgania po produkty gorące. Najczęściej parzymy się gorącymi napojami. Jak skutecznie łagodzić ból w jamie ustnej?

Przeczytaj więcej

Jak przeciwdziałać kwasowej erozji szkliwa?

Kwasowa erozja szkliwa to stopniowy proces, który prowadzi do wyraźnego osłabienia tej najtwardszej tkanki ludzkiego organizmu. Konsekwencją utraty szkliwa może być m.in. próchnica. Jakie są przyczyny procesu niszczenia tkanki zębów?

Przeczytaj więcej

Na czym polega skaling zębów?

Zgodnie z zaleceniami stomatologów skaling zębów powinien być wykonywany przynajmniej raz w roku. Regularne zabiegi zmniejszają ryzyko próchnicy zębów i chorób dziąseł. Jakie są rodzaje i metody wykonywania skalingu?

Czym są korony zębowe?

Przy dużych uszkodzeniach zębów, dla zamaskowania istniejących ubytków, a także w celach ochronnych, dość często stosuje się  korony zębowe. Jak wygląda taki zabieg?

Przeczytaj więcej

Licówki, co warto wiedzieć przed ich założeniem?

Stosowanie specjalnych nakładek na zęby może pomóc w poprawie estetyki uśmiechu, maskując drobne niedoskonałości, ubytki i przebarwienia. Dowiedz się wszystkiego na temat zabiegu nakładania licówek.

2020-06-22
2020-06-25
Bardzo szybka realizacja zlecenia. Towar według opisu.