Co powinny zawierać naturalne pasty do zębów?

Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z past naturalnych. W większości są to pasty ziołowe, które zawierają roślinne ekstrakty antybakteryjne. Czy te środki są jednak skutczne w walce o zdrowe zęby?

Przeczytaj więcej

Dlaczego nie należy wybielać zębów sodą oczyszczoną? Fakty i mity na temat domowego wybielania zębów!

Wielu z nas marzy o tym, żeby kolor naszych zębów był jak najbardziej biały. W tym celu sięgamy po różnego rodzaju preparaty stomatologiczne. Aby osiągnąć śnieżnobiały uśmiech, część osób decyduje się stosować sodę oczyszczoną. Czy środek ten może nam zaszkodzić?

Przeczytaj więcej

Czym są afty? Objawy, przyczyny i leczenie.

Czym są afty? Objawy, przyczyny i leczenie.Głównym objawem występowania afty jest wyraźny dyskomfort, zwłaszcza podczas jedzenia, ale także mówienia. W takim przypadku można stosować doraźne środki. Podpowiadamy, jak leczyć nieprzyjemną dolegliwość.
Przeczytaj więcej

Jak palenie papierosów wpływa na zęby?

Jak palenie papierosów wpływa na zęby?Palenie tytoniu w znaczący sposób osłabia kondyncję jamy ustnej. Poza nieświeżym oddechem i nieestetycznym nalotem, istnieje szereg innych zagrożeń dla naszych zębów. Przeczytaj o negatywnym wpływie palenia papierosów!
Przeczytaj więcej

Zapalenie okostnej zęba – przyczyny, objawy, leczenie!

Zapalenie okostnej zęba – przyczyny, objawy, leczenie!Bardzo częstym następstwem próchnicy jest zapalenie okostnej zęba. Jest to bolesna w skutkach dolegliwość. Dowiedz się wszystkiego o przeczynach powstawania oraz o procesie leczenia tej przypadłości.
Przeczytaj więcej

Na czym polega fluoryzacja zębów?

Na czym polega fluoryzacja zębów?Regularne dbanie o higienę jamy ustnej przeciwdziała wystąpieniu próchnicy. Dodatkowym sposobem na utrzymanie dobrej kondycji naszych zębów jest fluoryzacja. Sprawdź co warto wiedzieć o tym zabiegu!
2020-06-21
:)